English

رئیس پلیس راه استان زنجان:

بارش برف و باران سطح جاده های زنجان را لغزنده کرده است

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف و باران سطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است.

بارش برف و باران سطح جاده های زنجان را لغزنده کرده است

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی در گفتگو با خبرگزاری موج افزود: با توجه به بارش برف و باران در استان زنجان سطح جاده های استان زنجان خیس و لغزنده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وجود بارش ها در استان زنجان بارش برف و باران در جاده های زنجان - بیجار، زنجان - طارم، نیک پی - ماهنشان، سلطانیه - خدابنده، زنجان - ارمغانخانه، خدابنده - همدان، دندی - تخت سلیمان و تهم و چورزق مه حاکم بوده و این امر باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در جاده دندی - تخت سلیمان بارش برف همراه با کولاک است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شیر محمدی تاکید کرد:خواب‌آلودگی، خستگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و توجه نداشتن به جلو غیرمجاز از مهم‌ترین عوامل بروز سوانح جاده‌ای در روزهای اخیر بوده و از رانندگان انتظار داریم با توجه به طولانی شدن مسیر تردد به دلیل ترافیک پرحجم در جاده‌ها، حتما بعد از چند ساعت رانندگی، در مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی اقدام به استراحت کنند تا ادامه مسیر را با خیالی آسوده رانندگی کنند.

وی گفت: از 25 تا 30 اسفندماه پارسال به دلیل وقوع چندین سانحه رانندگی، 5 نفر از هم‌وطنان‌مان جان خود را از دست دادند که یکی از جان‌باختگان در این ایام، دختربچه دو ساله بود که به دلیل سهل‌انگاری والدینش، جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: در طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان که از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده است 80 واحد گشتی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان فعالیت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه