English

شهردار قم:

سال ۹۶ درصدد کلنگ‌زنی و بهره برداری از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی هستیم

شهردار قم با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری باید ظرفیت خدمات فرهنگی خود را افزایش دهد گفت: امسال شهرداری به دنبال این است که بیش از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی را کلنگ‌زنی کرده و به بهره‌برداری برساند که این مهم امکان ویژه‌‌ای برای شهر ایجاد خواهد کرد .

سال 96 درصدد کلنگ‌زنی و بهره برداری از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، شهردار قم در بازدید از ایستگاه‌ فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در بوستان شهید بنیادی، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فرهنگی در شهر به خبر نگار ان گفت : شهر قم در حوزه فرهنگ ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری باید ظرفیت خدمات فرهنگی خود را افزایش دهد گفت: امسال شهرداری به دنبال این است که بیش از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی را کلنگ‌زنی کرده و به بهره‌برداری برساند که این مهم امکان ویژه‌‌ای برای شهر ایجاد خواهد کرد.

دکترسقائیان نژاد با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های امکانات فرهنگی شهر گفت: این مراکز که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود در اختیار سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری است و این سازمان باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی درستی برای استفاده از ظرفیت‌های آنها داشته باشد.

وی رویکرد ویژه فرهنگی شهرداری و افزایش چشم‌گیر بودجه این بخش را در سال ۹۶ مورد توجه قرار داد و افزود: طی دو سال اخیر ساختار و شاکله شهرداری وضعیت مطلوبی پیدا کرده و از این پس با تدوین برنامه قم ۱۴۰۰ حرکت شهرداری برنامه‌محور خواهد بود که امسال به دنبال ایجاد و تقویت ساختارهای فرهنگی و ورزشی شهر هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه