English

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای با ۱۳ فقره زورگیری در شرق استان تهران

ورامین- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 13 فقره زورگیری و دستگیری یک نفر در این خصوص توسط پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای با 13 فقره زورگیری در شرق استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ هادی ثمره صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری در سطح شهر ورامین و سرقت اموالی از قبیل گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان ، شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و با اظهارات شاکیان مشخص شد دو نفر ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و به سرعت با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شدند.

ثمره بیان داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح های محسوس و غیر محسوس سرانجام هویت یکی از متهمان مشخص و با هماهنگی مقام قضایی وی در مخفیگاهش در ورامین غافلگیر و دستگیر و مقادیری مواد مخدر از وی کشف شد.

این مقام انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در بازجویی های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و سرانجام به 13 فقره زورگیری به همراه همدستش اعتراف کرد.

ثمره با بیان این که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری بوده اند اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه سرقت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و تلاش ها در راستای دستگیری همدست وی نیز همچنان ادامه دارد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه