English

فرمانده انتظامی استان سمنان:

​‍ ۶۱۷کیلو تریاک در عملیات های مشترک پلیس سمنان کشف شد

سمنان - فرمانده انتظامی استان از کشف 617 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در دو عملیات مشترک با پلیس های کرمان و البرز خبرداد و گفت: با انهدام دو باند قاچاق، شش سوداگر مرگ دستگیرشدند.

​‍ 617کیلو تریاک در عملیات های مشترک پلیس سمنان کشف شد

سردار روح الامین قاسمی در گفتگو با خبرگزاری موج، مهمترین ماموریت نوروزی پلیس را تامین امنیت و آرامش و حفظ جان مسافران عنوان کرد و ابرازداشت: در مجموع در این عملیات ها در شهرستان های بم و حوالی دامغان، 617 کیلو تریاک کشف و ضبط شد فرمانده انتظامی استان تشدید مبارزه و برخورد با قاچاقچیان موادمخدر را از برنامه های امسال پلیس در پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی استان سمنان در ماموریت های خود به خصوص برخورد قاطع با سوداگران مرگ بسیار جدی و مصمم هستندکه در این بین طی دو عملیاتی در دو روز اخیر به مرحله اجرادرآمد شش سوداگر مرگ دستگیرشدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هفت تن و 201 کیلو انواع مواد مخدر در سال جاری کشف شد، ابراز داشت: این مقدار نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش داشته و در این رابطه باید گفت متاسفانه از استان سمنان به عنوان معبر برای حمل و نقل مواد استفاده می شود که نیروهای مستقر در پاسگاه ها به شدت این موارد را پیگیری می کنند .

قاسمی تاکید کرد: چنانچه مسافران نوروزی با موارد مشکوکی در بین راه مواجه شدند مراتب را به اولین پاسگاه نوروزی اطلاع دهند 51کانکس نیروی انتظامی در سطح استان سمنان فعال و دایر است و ماموران نیروی انتظامی آماده پاسخگویی به مشکلات و سئوالات مسافران خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه