English

طی ۷۲ ساعت گذشته به ثبت رسید؛

تردد یک میلیون و ۶۳۰ هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی

مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: طی روزهای 29 اسفندماه95 تا دوم فروردین ماه۹۶، تردد حدود یک میلیون و 630هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

تردد یک میلیون و 630 هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی

محسن عادلی در گفت و گو با خبرگزاری موج اظهار داشت: بررسی وضعیت تردد در محورهای اصلی و دارای تردد شمار استان مرکزی نشان از آن دارد که در روز 29 اسفندماه۹۵، حدود 648 هزار خودرو در استان مرکزی تردد داشته اند و این آمار در روز سی ام اسفندماه95 نیز، 489 هزار خودرو بوده است.

وی افزود: همچنین در روز یکم فروردین ماه ۹۶، تردد بیش از 492هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین در استان مرکزی به ثبت رسیده و جمع بندی آمار ترددهای این سه روز نشان می دهد که طی مدت مذکور بیش از یک میلیون و 630 هزار وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته اند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: این میزان تردد به ثبت رسیده با بررسی و تحلیل 62 محور مواصلاتی و شریانی استان به دست آمد و میانگین سرعت در محورها طی روز گذشته(یکم فروردین)، 90 کیلومتر بر ساعت بوده است.

عادلی خاطرنشان ساخت: آمار تخلفات ثبت شده سرعت غیرمجاز در استان مرکزی طی روز گذشته نسبت به دو روز قبل، افزایش یافت و از ده درصد به 12 درصد رسید که سه درصد بیش از میانگین تخلفات سرعت غیرمجاز کشور در همین مدت است.

وی ادامه داد: محور اراک-شازند طی ساعت یازده تا دوازده روز گذشته بیشترین میزان تردد را طی یک ساعت به خود اختصاص داده و حدود دو هزار و 650 خودرو از این مسیر تردد کرده اند و پس از آن آزادراه تهران-ساوه با دو هزار و 394 تردد طی ساعت یازده تا دوازده همان روز، بیشترین تردد را طی یک ساعت داشته است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: پنج درصد وسایل نقلیه عبوری در محورهای استان طی روز گذشته معادل 24هزار و 600 خودرو، وسائل نقلیه سنگین بودند و بیشترین تردد خودروهای سنگین مربوط به محور شازند-ازنا بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه