English

برقراری بیش از ۳۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷

سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری قم از برقراری بیش از ۳۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ از ابتدای طرح نوروزی شهرداری تا ۳۰ اسفند خبر داد

برقراری بیش از ۳۸۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری قم با اشاره به تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ از ابتدای فعالیت ستاد نوروزی تا ۳۰ اسفند اظهار کرد: اقدامات ستاد نوروزی شهرداری از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و سامانه ۱۳۷ نیز به طور ویژه اطلاع رسانی به زائرین را در دستور کار دارد.

وی با تاکید بر اینکه از ۲۵ تا ۳۰ اسفند ۳ هزار و ۸۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است افزود: بخش عمده این تماس‌ها که بالغ بر هزار و ۹۱۶ پیام است در خصوص مباحث اطلاع‌رسانی بوده است.

ابراهیم خسروی سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری قم بیان کرد: بیشترین تماس ها در حوزه اطلاع‌رسانی در خصوص راهنمای زائرین با ۲۳۹ مورد و اطلاع رسانی ستاد فرهنگیان با ۱۳۷ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه تماس‌های خدماتی برقرار شده با سامانه ۱۳۷ بالغ بر ۸۱۱ مورد بوده است افزود: ۹۳ مورد از این پیام‌ها در خصوص جمع آوری زباله و ۸۸ مورد در خصوص نظافت شهری بوده است.

 سرپرست سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری قم پیام‌های سد معبر را ۳۹۳ مورد عنوان کرد و گفت: در این بخش نیز بیشترین تماس در مورد رفع سد معبر وانت بار با ۱۹۶ مورد و رفع سد معبر دست فروشان با ۱۰۸ مورد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه