English

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:

۷۸۰۰ جانباز اعصاب و روان در خوزستان داریم

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با اشاره به وجود هفت هزار و 800 نفر جانباز اعصاب و روان در این استان گفت: اقدامات درمانی جانبازان و کار درمانی های آنها را انجام می دهیم.

۷۸۰۰ جانباز اعصاب و روان در خوزستان داریم

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا فرجیان ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرکز جانبازان اعصاب و روان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لطف خداوند متعال شامل حال ما شده که سال تحویل را با حضور در کنار و جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس که جوانی، جسم و روح خود را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشتند.
وی افزود: 65 نفر از جانبازان اعصاب و روان هم اینک بستری در بیمارستان اعصاب و روان داریم که کارهای درمانی آنها به صورت منظم انجام می شود.
مدیرکل بنیاد شهید خوزستان با اشاره به وجود هفت هزار و 800 نفر جانباز اعصاب و روان در این استان بیان کرد: اقدامات درمانی جانبازان و کاردرمانی های آنها را انجام می دهیم. کار تعدادی از این جانبازان در دو بخش حاد و مزمن انجام و عده ای دیگر هم فقط به کاردرمانی نیاز دارند.
فرجیان یادآور شد: برخی از این جانبازان را صبح ها در مراکز نگهداری و عصر به کانون خانواده برمی گردانیم. در مراکز نگهداری علاوه ر انجام کارهای درمانی، آنها را با نقاشی و کاردستی هم سرگرم می کنیم.
وی در پایان عنوان کرد: اردوهای تفریحی برای جانبازان برنامه ریزی شده و آنها را اعزام کردیم. به عنوان نمونه در سال گذشته با هزینه استاندار خوزستان جانبازان بسیاری را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی