English

طرح نیابت در آستانه روز مادر در آسایشگاه سالمندان اجرا شد

همزمان با فرا رسیدن روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن اجرای طرح نیابت به دیدار سالمندان آسایشگاه فاطمیه رفتند.

طرح نیابت در آستانه روز مادر در آسایشگاه سالمندان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر  با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم طرح نیابت، تبیین و نمایش نقش هلال احمر در یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه است اظهار کرد: ۳۰ تن از اعضای داوطلب خواهر و برادر ضمن حضور در آسایشگاه سالمندان فاطمیه در قالب طرح ملی نیابت به ارائه خدمات پرداختند.

وی با بیان اینکه نیروهای مخلص و بی ادعای جمعیت در آستانه سال نو از امر تکریم سالمندان غافل نبوده و سعی کردند در این اقدام بشردوستانه و خیرخواهانه حاضر شوند، تصریح کرد: در اجرای این طرح که به منظور گرامیداشت روز مادر و میلاد حضرت زهرا(س) و با مشارکت داوطلبان انجام شد، هدایایی به سالمندان اهدا شد.

امیرحسین علیمردانی استان قم بیان کرد: طرح نیابت با هدف تکریم و دلجویی از سالمندان و بهره مندی از خدمات داوطلبانه قشر سالمند جامعه در آسایشگاه نگهداری سالمندان برگزار شد که با اجرای این طرح، داوطلبان جمعیت هلال احمر ضمن انجام امور خیریه و عام المنفعه و اجرای برنامه های متنوع نسبت به سالمندان ادای احترام کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه