English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کسب رتبه اول پلیس راهور اصفهان در کشور/آماده باش ۳ هزار نفر نیرو و خودروی پلیس در جاده های استان

فرمانده انتظامی استان از آماده باش بیش از سه هزار نفر نیرو و خودروی پلیس راه و راهور این فرماندهی در رزمایش بزرگ طرح نوروزی در سطح جاده های استان خبر داد.

کسب رتبه اول پلیس راهور اصفهان در کشور/آماده باش 3 هزار نفر نیرو و خودروی پلیس در جاده های استان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم آغاز بکار رزمایش بزرگ طرح نوروزی فرماندهی انتظامی استان گفت: رزمایش طرح نوروزی  نماد وحدت ، همدلی  و همزبانی دستگاه های دولت جمهوری اسلامی هستیم و بی شک  در پرتو این همدلی ها و همزبانی ها است که می توان به اهداف عالیه نظام دست یافت.

وی با تقدیر از حمایت و پشتیبانی استانداری اصفهان از نیروی انتظامی استان گفت: امروز  که یکی از ماموریت های عملیاتی سنگین نوروزی آغاز می شود، نشاندهنده حساسیت دستگاه ها در جهت فراهم کردن زمینه های امنیت و آسایش و امنیت ترافیکی در روزهای پایانی سال و نوروز 96 است.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در این رزمایش در مجموع  هزار و 800 نفر نیروی پلیس راه و راهور و  بیش از هزار و 600 دستگاه خودروی پلیس  بکارگیری می شود و علاوه بر آن از تجهیزات، نیروی انسانی و خودروهای دیگر دستگاه ها از جمله اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، سازمان حمل و نقل جاده ای، راهداری ها، آتش نشانی، شهرداری ها و ... نیز استفاده می شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش را آمادگی  تمامی نیروها جهت ایجاد فضایی آرام و با نشاط برای مردم  استان و میهمانان نوروزی ، پرهیز از هرگونه موازی کاری در دستگاه های انتظامی، خدماتی و امدادی، هماهنگی جهت استفاده از توان تمام دستگاه هاجهت خدمت رسانی، جلوگیری از حوادث رانندگی ناگوار و آسیب رسیدن به مردم در خیابان ها و جاده ها، ایجاد امادگی جهت کاهش هرچه بیشتر تصادفات عنوان کرد.

این مقام انتظامی از کسب رتبه اول پلیس راهور استان درسطح کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: باتوجه به جایگاه ارتقا یافته این پلیس امیدواریم که تا پایان نوروز نیز با تلاش نیروها با کمترین ضایعات تصادفی و کاهش چشمگیر در تصادفات فوتی در سطح جاده ها روبرو باشیم.

وی با بیان اینکه در کسب این رتبه  همکاری همه دستگاه ها با پلیس نیز نقش داشته است گفت: امروز در کشور با 3 درصد افزایش تصادفات روبرو هستیم و این درحالی است که در استان اصفهان توانستیم در درون شهر شاخص تصادفات فوتی  را به  12 درصد در برون شهر به 3 درصد کاهش برسانیم و امیدوارم ان شاء اله توانسته باشیم در جهت آرامش و آسایش مردم قدمی هرچند ناچیز برداریم.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از توبوس ترافیکی همیاران پلیس، و اولین خودروی مجهز به دوربین ثبت تخلفات ساکن که با همکاری پلیس راهور و شهرداری اصفهان در سطح شهر اصفهان راه اندازی می شود توسط فرمانده انتظامی استان و استاندار اصفهان و دیگر مسوولان رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه