English

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد

کشف ۱۱۳ هزار عدد مواد محترقه از یک منزل مسکونی در اراک

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 113 هزار مواد محترقه از یک منزل مسکونی در شهر اراک خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری 669 هزار و 500 هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات پلیس استان کشف شده است.

کشف 113 هزار عدد مواد محترقه از یک منزل مسکونی در اراک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت:‌ ماموران پلیس امنیت عمومی استان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در امر تهیه و فروش مواد محترقه غیرمجاز مطلع شدند و برنامه‌ریزی لازم برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: در روند تحقیقات نامحسوس پلیس مشخص شد که این فرد مواد محترقه را در منزلی واقع در یک مجتمع مسکونی نگهداری می‌کند.

سردار عزیزی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی از این منزل تعداد 113 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و در این ارتباط یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت:‌ در عملیات پلیس استان از ابتدای سال جاری 669 هزار و 500 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شده که در حدود 362 هزار عدد آن مربوط به کشفیات یک ماهه اخیر است.

سردار عزیزی با اشاره به مخاطرات بسیار جدی نگهداری و دپوی مواد محترقه از شهروندان خواست در صورت هر گونه اطلاع از نگهداری، خرید و فروش مواد محترقه توسط افراد سودجو و فرصت ‌طلب مراتب را از طریق تلفن 110 به مراکز پلیس گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی