English

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

مادران شهدا در قزوین تجلیل می شوند

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری یادواره شهدا و مراسم تجلیل از 150 مادر شهدای شهرستان قزوین در دو روز آینده خبر داد.

مادران شهدا در قزوین تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی سپاه قزوین، محرمعلی والدی در این باره گفت: مراسم یادواره شهدا و تجلیل از 150 مادر شهدای شهرستان قزوین روز چهارشنبه 25 اسفند ماه ساعت 15 با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم از مادران شهدای شهرستان قزوین از مناطق الموت، طارم، کوهین، اقبالیه، شینقر و محمودآباد با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای تجلیل به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به مقام شهدای گرانقدر عنوان کرد: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مایه‌ بقای انقلاب اسلامی بوده که به برکت شهدای انقلاب اسلامی، امروز ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

والدی تصریح کرد: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل هم آن را به اثبات رسانده و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جان فشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین در خاتمه از عموم مردم دعوت کرد در این یادواره حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه