English

شهردار نیشابور:

معرفی شهرهای ایران باعث رونق گردشگری می‌شود

شهردار نیشابور گفت: خواهرخواندگی شهرها با یکدیگر باعث آشنایی بیشتر مردم این شهرها با فرهنگ هم خواهد شد و از این طریق گردشگری نیز می‌تواند رونق یابد.

معرفی شهرهای ایران باعث رونق گردشگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هادی مسلمی، با بیان این مطلب اظهار کرد: زادگاه استاد پرویز مشکاتیان در نیشابور و همچنین زادگاه استاد ایرج بسطامی در بم بوده است، به همین دلیل قرابت و نزدیکی بین این دو شهر احساس می‌شد که پیشنهاد خواهرخواندگی نیشابور و بم داده شد.

وی در پاسخ به این که «عقد خواهرخواندگی بین دو شهر چه پیامدها و ثمرهایی می‌تواند داشته باشد» نیز عنوان کرد: درباره خواهرخواندگی بحث ارتباطات فرهنگی مطرح است که بین دو شهر برقرار می‌شود و می‌توانند در بالا بردن سطح فرهنگ عمومی یکدیگر گام بردارند.

شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: با این کار شهرهای ایران نسبت به یکدیگر آشنایی و شناخت پیدا می‌کنند و به یکدیگر بیشتر معرفی می‌شوند، از این طریق جاذبه‌های موجود در شهرها شناسانده خواهد شد و گردشگری بین شهرها نیز افزایش می‌یابد.

چندی پیش نماینده شهردار نیشابور در پنجمین همایش مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم، در پیشنهادات خود خواهر خواندگی نیشابور و بم را به واسطه دو استاد بزرگ موسیقی ایران،(استاد پرویز مشکاتیان و استاد ایرج بسطامی) را مطرح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه