English

برآورد میزان خسارت برف به شبکه برق گیلان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: میزان خسارت برف اخیر به شبکه برق استان برآورد شد و آمارهای دقیق به زودی اعلام می‌شود.

برآورد میزان خسارت برف به شبکه برق گیلان

به گزارش خبرگزاری موج، «جمشید طالبی» در خصوص میزان خسارت برف اخیر به شبکه‌های توزیع برق گیلان گفت: برآورد خسارت‌ها انجام شده است و به‌زودی میزان دقیق خسارت را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: شدت و تداوم برف اخیر بسیار زیاد بود و از همین‌رو به‌علت سیم پارگی‌ها و سقوط درختان بر سیم‌های برق شاهد خاموشی‌هایی در استان بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان ادامه داد: بیش از 6 میلیارد تومان به شبکه‌های توزیع برق در برف سنگین اخیر خسارت وارد شده است.

طالبی با اشاره به این‌که بیشتر خاموشی های برق در مرکز استان و شهرستان‌های آستانه، سیاهکل و لاهیجان رخ داد، تصریح کرد: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی خاموشی برق از 230 هزار مشترک به 53 هزار مشترک تا قطع شدن بارش برف کاهش یافت و این کاری بزرگ از سوی برقکاران استان بود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به این‌که در پی رفع قطعی‌های برق اکیپ‌های عملیاتی در حاشیه شهرها و عمق روستاها نیز تلاشی مضاعف داشتند، گفت:در دهه اخیر گیلان بارش برف‌های سنگین متعددی را تجربه کرده است و انباشتگی خسارت‌ها موجب شده است که بطور شایسته نتوانیم از خاموشی‌های پراکنده برق‌ها در زمان بارش برف جلوگیری کنیم.

طالبی افزود: بیش از نیمی از شبکه‌های برق گیلان بیش از 25 سال عمر دارند و از همین‌رو تعویض پایه‌های فرسوده برق و سیم‌های فرسوده را در اولویت کارهای شرکت توزیع برق آسان قرار داده‌ایم.

وی یادآور شد: علاوه‌بر افزایش تجهیزات استان در مواجهه با بحران‌هایی چون برف باید مشارکت مردم نیز افزایش یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه