English

پنج هزار مددجوی قمی در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به وضعیت ثبت‌نام مددجویان قمی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: پنج هزار مددجو تحت پوشش این نهاد واجد شرایط خانه‌دارشدن در این طرح هستند.

پنج هزار مددجوی قمی در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام طاها مهری روز چهارشنبه در گفت‌وگویی تسهیلات پیش‌بینی‌شده جهت خانه‌دارشدن مددجویان را موردتوجه قرار داد و افزود: برای تامین آورده این افراد ۲۵ میلیارد ریال وام از طرق کمیته امداد پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ادامه داد: علاوه بر تسهیلات رایج بانکی همچنین قرار است کمک‌هایی نیز از طریق خیرین به مددجویان جهت تامین آورده اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان قمی طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: از این‌ بین ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد روستایی و ۲۱ واحد آپارتمانی در شهرک پردیسان تحویل متقاضیان شد.

مهری با بیان اینکه متراژ واحدها بیش از ۷۰ مترمربع است، گفت: عملیات اجرایی احداث این واحدها از ۲ سال گذشته آغاز شد و در مجموع ۳۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تفاوت این واحدها با واحدهای نهضت ملی مسکن در این است که متقاضیان لازم نیست قسطی پرداخت کنند و واحدها به‌صورت تمام شده تحویل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه