English

فعالان عرصه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

طی مراسمی همزمان با روز ملی منابع انسانی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، از فعالان عرصه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم با اهدا لوح تقدیری، تجلیل شد.

فعالان عرصه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین گفت: هر دستگاه برای توسعه و پیشرفت نیازمند منابع انسانی قدرتمند است تا بتواند مسائل سازمان را پیش ببرد.

وی ادامه داد: احترام و کارآمدی دو کلیدواژه مهم در زمینه منابع انسانی است که باید مورد توجه باشد و همواره مد نظر قرار گیرد.

مصری گفت: اگر می خواهیم کرامت مداری را لحاظ کنیم باید اخلاق و معنویت را گسترش دهیم و منابع انسانی باید به این امر اهتمام داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: باید تعهد سازمانی را روز به روز افزایش داده و تلاش کنیم تا در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شود.

مهدی پوررضا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن تبریک روز منابع انسانی گفت: حوزه منابع انسانی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار بوده و نباید تنها به دستورالعمل ها و نامه ها آن را محدود کرد.

وی بیان داشت: هر سازمانی زمانی موفق خواهد بود که منابع انسانی قدرتمند با بهره وری بالا داشته باشد و از این رو باید بکوشیم در دانشگاه علوم پزشکی قم، به این جایگاه برسیم.

علیرضا خاکیان مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: منابع انسانی یک مجموعه پویا در هر سازمانی است و به عنوان ستون اصلی سازمان مطرح است.

وی بیان داشت: نگاه به منابع انسانی باید تغییر کند و فعالیت های مختلف این عرصه از سازمان همواره مد نظر باشد.

در پایان این مراسم از منتخبان عرصه منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه