English

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با صدور پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه خواهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه های علمیه خواهران که به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر صادر شده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیَامِی فِیهِ بِالشُّکْرِ وَالْقَبُولِ عَلَی مَا تَرْضَاهُ وَ یَرْضَاهُ الرَّسُولُ، مُحْکَمَةً فُرُوعُهُ بِالْأُصُولِ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ».

ماه رمضان ماه نزول قرآن، ماه ذکر خدا و ریزش باران بی‌انتهای الطاف الهی به پایان رسید و مردم مؤمن توشه‌هایی از طهارت و تقوی برای آبادانی دنیا و آخرت خود برگرفتند.

عید سعید فطر، عید فطرت‌های روشن و پاک انسان‌هایی است که به برکت عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، اجر و پاداش خود را در قرب الهی جست‌وجو می کنند و برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز شکرگزاری به درگاه الهی بر این نعمت عظیم فرا رسید.

امت اسلامی، امسال در حالی به استقبال عید سعید فطر می روند که رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی با ویران کردن خانه ها و به خاک و خون کشیدن مردم مسلمان، مظلوم و مقاوم غزه اجازه نداد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به ویژه فلسطینیان روی آرامش به خود ببیند و امیدواریم به مدد اهل بیت علیهم‌السلام و دعای مردم مؤمن و مسلمان در سرتاسر دنیا، نابودی این رژیم متجاوز صهیونیستی را به زودی در قدس شریف جشن بگیریم.

تقارن سال جدید با ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم شاهد رشد چشمگیر علمی و پژوهشی و فراگیر حوزه های علمیه خواهران در عرصه های مختلف باشیم.

اینجانب حلول ماه شوال المعظم و فرا رسیدن عید سعید فطر؛ را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن، متدین و قدرشناس ایران اسلامی و همچنین حوزه های علمیه خواهران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحناله الفداء و راهبری های پرفروغ مقام معظم رهبری دام ظله العالی با از بین رفتن دردها و رنج‌های امت اسلامی در جهان به ویژه در سوریه، یمن، فلسطین و غزه مقتدر و مقاوم، شاهد وحدت و همدلی بیش از پیش جهان اسلام و توفیقات روزافزون در راه دستیابی به اهداف نورانی آموزه‌های اسلامی و قرآنی باشیم.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه