English

تشکیل ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۳ و آغاز ماه مبارک رمضان تعداد یکهزار ۶۱۷ پرونده تخلف صنفی در استان قم تشکیل شده‌است.

تشکیل ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، سیاوش فولادی وندا روز جمعه در گفت‌وگویی بیان داشت: از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا کنون تعداد هشت هزار و ۶۸۵ واحد صنفی توزیعی – خدماتی در استان قم بازدید شده که منجر به شناسایی یک هزار و ۶۱۷ واحد متخلف شده‌است.

وی افزود: همچنین با همکاری دستگاهایی اعم از تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، غله و خدمات بازرگانی، بسیج، راه شهرسازی،‌ میراث فرهنگی، دامپزشکی، فرمانداری، مرکز بهداشت،‌ معاونت غذا و دارو و دیگر نهادها تعداد یک‌هزار و ۷۸ مورد بازرسی مشترک انجام شد که از این تعداد ‌۲۷۰ پرونده به ارزش ۱۵ میلیارد ‌و ۱۹ میلیون پرونده تشکیل شده‌است.

وی ادامه داد: برای این واحدهای صنفی پرونده تخلف به ارزش چهار هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فولادی وندا گفت: در طی این مدت ۷۳۳ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام که ۵۳۵ مورد بررسی قرار گرفته‌است.

وی تاکید کرد: از عموم شهروندان استان قم تقاضا می‌کنیم هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور ، احتکار، عرضه خارج از شبکه و دیگر موارد را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه