English

اکتشاف معادن فلزی ثروت آفرینی برای استان است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: اکتشاف معادن فلزی در قم موجب ثروت آفرینی برای استان است و ما این موضوع را با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های تخصصی فعال در این حوزه همچون سازمان‌های ایمیدو و زمین‌شناسی، با جدیت دنبال می‌کنیم.

اکتشاف معادن فلزی ثروت آفرینی برای استان است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، اکبر ابدالی روز یکشنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: گزارش‌های ارائه شده حکایت از آن دارد که در جریان تحقیقات سازمان‌های زمین‌شناسی، ایمیدور و شرکت ملی مس، چندین معدن فلزی در استان قم مورد شناسایی قرار گرفته‌است که پس از تخمین ارزش ذخیره مواد معدنی و به صرفه بودن معدنکاری در آن‌ها، کار بهره‌برداری از این معادن آغاز خواهد شد.

وی افزود: به طور حتم شناسایی و بهره‌برداری از معادن فلزی در قم نسبت به بسیاری از معادن موجود با استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری، ارزش‌افزوده بیشتری برای استان به همراه خواهد داشت و در کنار آن بستر خوبی برای افزایش فرصت‌های شغلی در بخش معدن قم، فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تلاش می‌کند علاوه بر بسترسازی برای گسترش فعالیت‌های معدنی در استان، در زمینه نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مورد استفاده در معادن نیز با بهره‌برداران همکاری لازم را داشته باشد که البته در این موضوع همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مورد نیاز بسیار مهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه