English

با حضور مسئولان وزارت بهداشت و بنیاد شهید؛

بررسی فعالیت های حوزه شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی قم

در جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همچنین مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مسائل مربوط به حوزه ایثارگران و دانشجویان ایثارگر دانشگاه بررسی شد.

بررسی فعالیت های حوزه شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، مهدی مصری رئیس دانشگاه در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: این حضور پرصلابت مردم به دنیا ثابت کرد که مردم پای کار نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی افزود: امیدواریم که در 11 اسفندماه نیز مردم با حضور خود در پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب بزنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه با تاکید بر اهمیت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گفت: در فضای دانشگاه این موضوع به خوبی در حال رقم خوردن است و شاهد هستیم که این فرهنگ در نسل های مختلف و به ویژه جوانان گسترش یافته است.

مصری افزود: باید در راستای تکریم این عزیزان و خانواده آنها کوشیده و امیدواریم با کمک مسئولان وزارت بهداشت و بنیاد شهید بتوانیم در این امر مهم سربلند باشیم.

احمدی مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه گفت: توجه به حوزه ایثارگران امر مهمی است که باید مورد توجه بوده و دولت سیزدهم به خوبی در این زمینه دین خود را ادا کرده است.

وی گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت امر مهمی است که به دنبال آن بوده و تلاش خواهیم کرد در این راستا گام های مثبتی برداریم.

رحیمی نسب مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی قم به دلیل اهتمام ویژه به برگزاری این جلسه گفت: تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در راستای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری گام برداریم و امیدواریم با کمک دستگاه ها موفق باشیم.

احمد نامداری مدیر شاهد و امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی قم نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: برگزاری کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راه اندازی قرارگاه جهادی در حوزه ایثار و شهادت، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مشارکت در برگزاری یادواره شهدای بهداری لشکر 17 علی ابن ابی طالب(ع)، برگزاری دوره های فرهنگ ایثار و شهادت برای دانشجویان و... از جمله طرح های انجام شده در این مدیریت بوده است.

تجلیل از مادر شهید حسن مختارزاده از شهدای مدافع وطن نیز در حاشیه این جلسه انجام شد.

شایان ذکر است قرار است جلسه میز خدمت با حضور دکتر احمدی مشاور وزیر بهداشت با حضور ایثارگران روز سه شنبه برگزار شود همچنین در این روز برگزاری جلسه کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور مشاوران وزرا با حضور استاندار قم از دیگر برنامه ها خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه