English

افتخار آفرینی دانش‌آموزان قمی در مسابقات هم‌خوانی قرآن‌ کشور

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان قمی در هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌کریم کشور موفق شدند در بخش پسران رتبه اول و در بخش دختران رتبه سوم را کسب نماید.

افتخار آفرینی دانش‌آموزان قمی در مسابقات هم‌خوانی قرآن‌ کشور
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، میلاد رستگار در گفت‌وگویی اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی اهل‌بیت(ع) مراکز دارالقرآن کریم سراسر کشور در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار گردید.

وی افزود: از مراکز دارالقرآن سطح استان قم دو گروه به مرحله کشوری معرفی شدند که در بخش مراکز پسرانه، گروه انصار المهدی(عج) دارالقرآن امام‌علی(ع) ناحیه یک و از بین مراکز دختران، گروه بنات‌ الکریم(ع) دارالقرآن استانی امام خامنه‌ای جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات به استان هرمزگان اعزام شدند.

رستگار گفت: خوشبختانه استان قم به عنوان پرافتخارترین استان در این دوره از مسابقات موفق شد در بخش پسران رتبه اول و در بخش دختران رتبه سوم را کسب نماید.

وی در پایان گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و دانش‌آموزان استان قم نیز در این مسابقه به خوبی درخشیدند، افتخار آفرینی اینها در سطح ملی نشان زحمات ارزشمند معلمان، مربیان و خانواده آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه