English

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد؛

تولید اپلیکیشن همراه با موضوع سواد آموزی

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری رضوان الله تعالی علیه و تقدیر و تشکر از تلاش‌های آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی دراستان قم گفت: آموزش دهندگان عزیز ما در دوره تعطیلی مربوط به ویروس کرونا همچون سایر فرهنگیان استان فعالیت خود را ادامه داده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

تولید اپلیکیشن همراه با موضوع سواد آموزی

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسمی نیا ، معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد آیت الله مرتضی مطهری رضوان الله تعالی علیه و تقدیر و تشکر از تلاش‌های آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی دراستان قم، گفت: آموزش دهندگان عزیز ما در دوره تعطیلی مربوط به ویروس کرونا همچون سایر فرهنگیان استان فعالیت خود را ادامه داده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

وی افزود: سازمان سوادآموزشی به منظور شتاب بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های سوادآموزی و تلاش برای رشد باسوادی و با توجه به شیوع ویروس و جلوگیری از افت کمی و کیفی فرآیند یادگیری اقدام به تولید اپلیکیشن همراه با موضوع سوادآموزی نموده که قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و تبلت‌ را نیز خواهد داشت.

حجت الاسلام قاسمی‌نیا با بیان اینکه این اپلیکیشن شامل کتاب‌های ریاضی، بخوانیم بنویسیم(فارسی) و قرآن کریم ویژه سوادآموز و آموزش دهنده است افزود: با استفاده از فرصت پیش آمده هر یک از هم استانی‌های عزیز می‌توانند در تحقق شعار هر خانه یک کلاس سواد آموزی تلاش کنند و همکاری‌های لازم رادر باسوادی مردم انجام دهند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود باسوادان استان قم با شناسایی افراد محروم از نعمت سواد بی‌سوادان را به باسواد شدن دعوت و تشویق کنند و خودشان نیز با استفاده از اپلیکیشن آموزش دهنده در آموزش و یاددهی به بی‌سوادان بیش از گذشته سهیم شوند.  

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مشتاقان یادگیری سواد برای دریافت کتاب به صورت رایگان  می‌توانند به کارشناسی‌های سوادآموزی ادارات محل سکونت خود مراجعه و پس از طی کردن دوره آموزش و آمادگی برای شرکت در آزمون متفرقه در صورتی که قبول شوند از دریافت گواهی قبولی دوره سواد آموزی که برابر با گواهی قبولی پایان سوم ابتدایی است بهره‌مند گردند.

جهت دریافت اپلیکیشن تلفن همراه و تبلت ویژه سوادآموزان و آموزش دهندگان (روش تدریس) به پورتال معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم( https://lmo.qom.medu.ir)مراجعه فرمائید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه