English

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم و دستگاه‌های امدادی برای پوشش جشن‌های نیمه شعبان

نشست هم‌اندیشی هماهنگی اعیاد شعبانیه دستگاه‌های امدادی، بهداشت و درمان به ریاست دکتر مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار و روند ارائه خدمات مناسب و تقویت آن نسبت به سنوات گذشته برای ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و پشتیبانی تأکید شد.

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم و دستگاه‌های امدادی برای پوشش جشن‌های نیمه شعبان
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، در آستانه نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان( عج)، نشست هم اندیشی هماهنگی اعیاد شعبانیه به ریاست دکتر مجید محبی معاون درمان دانشگاه و جمعی از مسئولان و کارشناسان سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 در این جلسه با بررسی نقشه مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران بر ارائه بهترین نوع خدمات درمانی، بهداشتی و پشتیبانی تأکید شد.

 محبی معاون درمان دانشگاه در این نشست گفت: لازم است پایگاه‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی و همچنین اورژانس در این ایام آمادگی کامل و لازم را در ارائه خدمت به زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران داشته باشند.

وی افزود: کادر درمان و مجموعه این دانشگاه با بهره‌گیری از تجربیات گذشته آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران و زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم جشن نیمه شعبان امسال است.

 همچنین مسئولان و مدیران مسجد مقدس جمکران، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵، سازمان هلال احمر و آتش نشانی در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای خدمت به منتظران امام عصر(عج)، به ارائه برنامه‌های پیش بینی شده پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه