English

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم:

دستگیری ۷۰۸ خرده فروش مواد مخدر در قم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در سه ماهه سوم سال جاری، با اجرای ۳۹ طرح مختلف در استان، ۷۰۸ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری ۷۰۸ خرده فروش مواد مخدر در قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم
، سرهنگ حسن هاشم نیا روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در اجرای رفع دغدغه خانواده ها و تأمین آسایش و ایجاد آرامش در شهروندان اجرای طرح های امنیت محله محور و پاکسازی بوستان ها و اماکن تفرجگاهی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به آمار عملکرد سه ماهه سوم سال جاری افزود : با برخورد هوشمندانه و مقتدرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سایر رده های انتظامی با شعار «شهری عاری از مظاهر اعتیاد» با اجرای ۳۹ طرح مختلف تعداد ۷۰۸ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تعداد ۲ هزار و ۸۱۷ نفر معتاد متجاهرجمع آوری و مقدار ۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم ادامه داد: امسال آمار دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه درسال گذشته با ۱۰۴ درصد افزایش و دستگیری معتادین متجاهر با ۷۲ درصد رشد همراه بوده است که این امر بیانگر تلاش و جدیت فرماندهی انتظامی استان در مقابله با این پدیده خانمانسوز است.

هاشم نیا با تاکید بر نقش مهم مشارکت مردمی در ایجاد و حفظ امنیت گفت: در مدت سه ماهه سوم سال جاری ۵۳۰ خبر مردمی به این پلیس واصل شد که حاکی از مشارکت شهروندان در تامین امنیت محله محور از طریق ارتباط با تلفن های شبانه روزی ستاد خبری پلیس مبارزه با موادمخدر استان قم، به شماره های (۰۲۵۳۷۲۲۲۲۰۲ و ۰۲۵۲۱۸۲۵۵۱۵) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه