English

تکمیل صد درصد ظرفیت کاروان های عمره امسال قم

مدیر حج و زیارت استان قم گفت: صد درصد ظرفیت کاروان های حج عمره امسال در همه کاروان های اعزامی قم تکمیل شده است و ۷۰ درصد زائران سرزمین وحی واریز وجه را انجام داده اند.

تکمیل صد درصد ظرفیت کاروان های عمره امسال قم
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، اسماعیل رستمی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: ابتدا قرار بود ۹ کاروان به ظرفیت ۸۲۰ زائر از قم به حج عمره اعزام شود که به دلیل جا به جایی تاریخ اعزام عمره ۲ کاروان قم حذف شده است.

وی تعداد کنونی کاروان های اعزامی از قم به حج عمره را هفت کاروان به ظرفیت ۶۵۰ نفر عنوان کرد.

وی افزود: نخستین پرواز و اعزام کاروان های اعزامی قم به حج عمره، ۲۱ دی ماه جاری است و زائران عازم شهر جده عربستان می شوند.

مدیر حج و زیارت استان قم ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد مردم قم درخواست چند کاروان دیگر از سازمان حج و زیارت شده است که انشالله در اولین فرصت این کاروان ها تخصیص پیدا خواهد کرد.

وی ابراز داشت: مردم استان قم می توانند با مراجعه به سایت "omreh.haj.ir" ابتدا نام کاربری ساخته و بعد وارد قسمت انتخاب کاروان شوند و انتخاب کاروان مورد نظر را انجام دهند و یا به دفاتر زیارتی سطح شهر مراجعه کنند تا ثبت نام آنها انجام شود.

وی با اشاره به شرایط ثبت نام گفت: تمامی افرادی که فیش عمره با اولویت اعلام شده از ۱ تا ۶۰۰ دارند می توانند در حج عمره امسال ثبت‌نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه