English

مباحث اتلاف انرژی و هزینه‌های اقتصادی آن برای مردم تبیین شود

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: مسئولان باید در رسانه ملی کارشناسان و متخصصین حضور پیدا کرده و مباحث اتلاف انرژی و هزینه‌های اقتصادی آن را برای مردم تبیین کنند.

مباحث اتلاف انرژی و هزینه‌های اقتصادی آن برای مردم تبیین شود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار با عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که در دفتر تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: در موضوع گسترش طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پای کار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در متون دینی به قناعت توجه بسیاری شده است، مطرح کرد: متاسفانه افرادی که این متون را مطالعه می‌کنند، قناعت را تنها برای زندگی خود برداشت می‌کنند درحالی که زندگی اجتماعی اهمیت بیش‌تری از زندگی فردی دارد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه تربیت در عرصه قناعت باید از زمان کودکی انجام شود، عنوان کرد: متاسفانه در این موضوع کوتاهی داشته‌ایم و در کشور مسئله قناعت مغفول واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز این قناعت در آب، برق، گاز، بنزین و ... وجود ندارد، خاطرنشان کرد: باید به مسائل تربیتی و فرهنگی توجه بیش‌تری داشته باشیم.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه در تربیت بخشی از موضوعات به دین باز می‌گردد، تصریح کرد: مسئولین باید بخشی از مسائل غیر دینی را نیز توضیح دهند تا اقشار مختلف مردم توجیح شوند.

وی با اشاره به اینکه جای این‌گونه توضیحات در رسانه‌های کشور نیز خالی است، یادآور شد: مسئولان باید در رسانه ملی کارشناسان و متخصصین حضور پیدا کرده و مباحث اتلاف انرژی و هزینه‌های اقتصادی آن را برای مردم تبیین کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه