English

در نشست صمیمانه نمایندگان گروه پرستاری با معاونت توسعه و منابع انسانی مطرح شد؛

حل مشکلات مالی پرسنل و کارکنان اولویت نخست مدیران دانشگاه است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان توزیع 65 میلیارد تومانی تعرفه پرستاری در سال 1401 گفت: اولویت نخست مدیران و مسئولان دانشگاه حل مشکلات مالی پرسنل و کارکنان و اولویت قرار دادن رفاهیات آنان است.

حل مشکلات مالی پرسنل و کارکنان اولویت نخست مدیران دانشگاه است
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، این جلسه به همت اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی قم تشکیل و در آن ابتدا سرپرست اداره پرستاری دانشگاه به بیان روند رسیدگی به اسناد تعرفه گذاری خدمات پرستاری پرداخت.

ابراهیم رضایی با اشاره به دستورالعمل‌های ابلاغی معاونت پرستاری، از مدیران پرستاری مراکز به دلیل همکاری‌های انجام‌گرفته تشکر و تشکیل جلسات متعدد و نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: استان قم به‌عنوان یکی از استان‌های پیش‌قدم در پرداخت کامل تعرفه گذاری خدمات پرستاری سال ۱۴۰۱ است.

پور رضا در نشست «تبیین و شفاف‌سازی پرداخت تعرفه گذاری‌های پرستاران» در سالن امام علی(ع) ستاد دانشگاه در سخنانی، رسالت اصلی مدیران و مسئولان را احصای مشکلات پرسنل و کارکنان دانست و گفت: با هماهنگی نهادهای مختلف، از تمامی اختیارات قانونی خود جهت جذب منابع و تزریق آن به مراکز برای ارائه بهترین راهکار نسبت به باز توزیع تعرفه پرستاری استفاده کرده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان توزیع 65 میلیارد تومانی تعرفه پرستاری در سال 1401 ابراز داشت: علیرغم وجود مشکلات مالی پشتیبانی سعی در رفع این مشکلات هستیم و اولویت نخست مدیران و مسئولان دانشگاه حل مشکلات مالی پرسنل و کارکنان و اولویت قرار دادن رفاهیات آنان است.

گفتنی است در این نشست که ریاست هیئت‌مدیره نظام پرستاری استان قم نیز حضور داشت، نمایندگان گروه پرستاری با بیان دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با پرداخت تعرفه گذاری‌های پرستاران، ضمن تأکید بر ارزشمند بودن قانون تعرفه گذاری برای اجرای هر چه‌بهتر و برطرف شدن نواقص آن پیشنهاداتی را ارائه کردند. تأکید بر ثبت اقدامات و نظارت بر احصاء هر چه‌بهتر، اصلاح سیستم باز توزیع در جهت عدالت واقعی در پرداخت و جلوگیری از اعمال سلیقه‌، از موارد مورد تأکید این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه