English

آیت‌الله مکارم شیرازی:

مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی‌ بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند به شما عطا شده‌است.

مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود
به گزارش خبرگزاری موج استان قم

، آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر انسانی است که می‌تواند چهره اسلامی، انسانی و خدمتگزار شما را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود:‌ جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی، خود را محدود به ملیت و مذهب خاصی نمی‌کند و براساس ارزش‌های انسانی فعالیت می‌کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی‌های بی‌بدیل و با اخلاص هلال احمر می‌تواند یک تبلیغ بزرگ باشد تا پایبندی ما به ارزش‌های انسانی را مشخص کند.

وی افزود: به توفیق حضور داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر، امروز مردم شاهد هستند که چه از خودگذشتگی‌هایی برای آنان انجام می‌شود و این یک تصویر زیبا از هلال احمر به نمایش می‌گذارد.

آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: خدمت درجمعیت هلال احمر یک عبادت و اقدامی‌ بشردوستانه است و این توفیقی است که به شما اعطا شده و باید قدردان آن باشید.

وی گفت:‌ این فرصت ارزشمند در اختیار دیگران نیست تا همچون نیروهای هلال احمر، درخدمت خلق خدا باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه هلال احمر گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی‌ بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند به شما عطا شده‌است.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: همه ما قدردان خدمات جمعیت هلال احمر هستیم و همواره ایثارگری‌های نیروهای هلال احمر در حوادث و سوانح در ذهن ما باقی خواهد ماند و مشخصا ایثارگری نیروهای هلال احمر در سختی‌ها فراموش نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه