English

مردم سخنان دوست را روشن تر و بهتر از حرف دشمنشان گوش می‌دهند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم سخنان دوست را روشن تر و بهتر از حرف دشمنشان گوش می‌دهند.

مردم سخنان دوست را روشن تر و بهتر از حرف دشمنشان گوش می‌دهند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های نظام به مردم جزو وظایف اصلی دولت در حق مردم است.

وی افزود: بنده معتقد هستم همین نمایشگاهی هم که برگزار شده با وجود غرفه های مفید و متعدد با وجود غیبت برخی وزارت‌خانه‌ها، اگر تببین درستی از سوی کسانی که روایت‌گری می‌کنند صورت گیرد از ناحیه پیشرفت‌هایی که صورت می‌گیرد، می‌تواند فضای جدیدی بر جامعه حاکم کند که سرشار از امید به آینده باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ما سخت نیازمند امیدوار نگه داشتن مردم به آینده هستیم گفت: کشور ما در شرایطی قرار دارد که تبلیغات دشمنان هر روز بیش از روز گذشته فکر و شناخت مردم را نشانه گرفته است و با جنگ شناختی و ادراکی فضای جامعه را ملتهب و مایوس نسبت به آینده نشان می‌دهد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: اقداماتی که دولت انجام می‌دهد یک وجه است اما گزارش بجا و به موقع آن ها از طرف دیگر یک امر مهم است تا مردم در جریان امورات قرار گیرند.

وی ادامه داد: بنده پیشنهاد می‌کنم این برنامه را منحصر به استان قم ندانید و این موضوع را هم خدمت بعضی استانداران محترم سراسر کشور هم عرض کردم که الگویی که در قم به وجود آمده به عنوان یک الگوی موفق به استان های خود انتقال دهید.

امام جمعه قم گفت: در هر استانی برحسب اقدامات صورت گرفته نمایشگاهی در دو بخش فعالیت های حوزه استانی و کشوری به نمایش گذاشته شود تا مردم ما در سراسر کشور بدانند در استان خودشان چه فعالیت هایی صورت گرفته چراکه مردم گاهی فرصت نمی‌کنند اخبار را دنبال کنند و در جریان مسائل و اخبار روز قرار نمی‌گیرند، اگر این اقدام هر چند وقت یکبار صورت گیرد، با وجود همه تبلیغاتی که دشمنان علیه نظام مقس جمهوری اسلامی دارند نتوانند افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند چرا که مردم ما ذاتا به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورشان علاقه‌مند هستند و عشق می‌ورزند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: برخی ایرانیان خارج از کشور بعضا مشتاق بازگشت هستند و زندگی در داخل کشور خود را به مراتب بر زندگی به خارج از کشور ترجیح می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم از روزی که انقلاب اسلامی پیروز شده، مجموعه‌ای از دستاوردها را به نمایش بگذاریم بسیار مفید است اما اکنون که این کار از این دولت شروع شده باز هم قابل تقدیر است، گزارشی را ما باید به مردم بدهیم که شامل این ۴۴ سال فعالیت انقلاب باشد و به علت تبلیغات گسترده دشمنان در این دوسال اخیر این کار باید اولویت قرار می‌گرفت چرا که با این اقدام دشمنان مایوس و هم‌میهنانمان به آینده امیدوارتر خواهند شد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با ابراز امیدواری از فعالیت های دولت در این دو سال اظهار کرد: مردم سخنان دوست را روشن تر و بهتر از حرف دشمنشان گوش می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه