English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خبر داد؛

حفر، تجهیز و بهسازی ۲۱ حلقه چاه آب در استان قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و بهسازی 11 حلقه چاه شهری و روستایی به منظور پایداری آب در شبکه خبر داد.

حفر، تجهیز و بهسازی 21 حلقه چاه آب در استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور 100 درصد سهامداران به منظور بررسی و تصویب صورت‌های مالی سال 1401 به ریاست معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت هیئت‌مدیره و تشریح برخی از اقدامات آبفای قم طی سال 1401 پرداخت و احداث بیش از 13 هزار مترمکعب مخزن در استان، حفر و تجهیز 10 حلقه چاه جدید و بهسازی 11 حلقه چاه‌های شهری و روستایی را از جمله این اقدامات برشمرد

وی همچنین از توسعه و اصلاح شبکه و خط انتقال آب به طول 116 کیلومتر، توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب به طول بیش از 31 کیلومتر و اجرای خط انتقال فاضلاب شهر پردیسان در سال گذشته خبر داد.

حسن بختیاری تعویض بیش از یک هزار فقره کنتور خراب مشترکین، شناسایی و رفع بیش از هزار و 414 فقره انشعاب غیرمجاز و نصب و واگذاری بالغ بر 17 هزار واحد انشعاب آب و فاضلاب را از دیگر اقدامات انجام شده در سال 1401 عنوان کرد.

وی در ادامه به تشریح چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت و عدم تخصیص آب لازم به شهر مقدس قم، نبود اعتبار لازم برای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب با وجود فرسودگی آن، وجود دو خط انتقال موازی از تصفیه‌خانه آب تا شهر قم را از جمله این چالش‌ها اعلام کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در پایان این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم، بر لزوم حرکت به سمت کاهش زیان دهی در بخش جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تأکید کرد و خواستار مطالعه، بررسی و ارائه راهکارهای لازم در خصوص کاهش زیان و هزینه تمام شده برای دفع بهداشتی فاضلاب شد.

پس از گزارش‌های تحلیلی و نظرات کارشناسی معاونین و نمایندگان معاونت‌های تخصصی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و گزارش سازمان حسابرسی به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی سال 1401، صورت‌های مالی شرکت آب و فاضلاب استان قم طبق استانداردهای حسابداری به تصویب رسید.

لازم به ذکر است در قالب جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام و با حضور سهامداران، پس از گزارش مقبول سازمان حسابرسی صورت‌های مالی سال 1400 طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آبفای قم نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه