English

پیام قدردانی استاندار قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی مردم در ۱۳ آبان

سیّد محمّد آقامیری در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ملّت ایران هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند شکست.

پیام قدردانی استاندار قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی مردم در ۱۳ آبان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید محمد آقامیری استاندار قم در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ملّت ایران هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند شکست.

متن این پیام به شرح ذیل است: حضور حماسی و باشکوه اقشار مختلف مردم بصیر و انقلابی قم حماسه آفرین، به ویژه دانش آموزان پیشگام و دانشجویان بیدار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و افتخار این خطه ثبت کرد. مشت های گره کرده همراه با فریادهای کوبنده و رسای ضد استکباری امروز مردم ولایتمدار و ظلم ستیز دیار دلباختگان ولایت و مرجعیت، همنوا با خروش میلیونی امت اسلامی در سراسر کشور، ضمن نمایش بصیرت، دشمن شناسی، شجاعت و ایستادگی و پایداری ایرانیان در مسیر مبارزه با قدرت های زورگو و سلطه جو، به دنیا نشان داد که این ملت، هویت واقعی دشمنان مستکبر خود «به ویژه آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش» به عنوان دشمن شماره یک بشریت، را به درستی می شناسد و با تأسی به آموزه های جاودان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظّم‌ رهبری (مدّظلّه العالی)، در مقابل آنان ایستادگی کرده و هیمنه پوشالی‌شان را در هم خواهند شکست.

 اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به پاس نعمت چنین ملت هوشیار و قدرشناسی، شور، شعور و تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف استان قم در خلق حماسه مقاومت و استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان را ارج نهاده و از خداوند منان اقتدار، عزت، پایندگی و سربلندی روزافزون نظام مقدّس جمهوری اسلامی و نابودی دشمنان اسلام را مسألت دارم.

سیّد محمّد آقامیری

استاندار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه