English

نماینده امور ایثارگران آبفای کشور عنوان کرد؛

شرکت آب و فاضلاب استان قم پیشگام در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

نماینده امورایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب استان قم با پیگیری‌های فراوان تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را به نحو احسن پیگیری و به نتیجه رسانده است.

شرکت آب و فاضلاب استان قم پیشگام در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

به گزارش خبرگزاری موج قم، در نشستی با حضور نماینده امور ایثارگران شرکت مهندسی آبفای کشور، معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیر دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی و مسئول امور ایثارگران آبفای قم روند تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آب و فاضلاب استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده امور ایثارگران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: پرونده‌های تبدیل وضعیت ایثارگران آبفای استان قم بسیار دقیق، شفاف و به دور از هرگونه ایراد و ابهام است.

محمود آقاسی با اشاره به روند تبدیل وضعیت ایثارگران در صنعت آب و فاضلاب کشور خاطرنشان کرد: حوزه معاونت منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان قم با پیگیری‌های فراوان تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران این شرکت را به نحو احسن پیگیری و به نتیجه رسانده است.

نماینده امور ایثارگران شرکت مهندسی آبفای کشور ابراز کرد: امیدواریم ایثارگرانی که روند تبدیل وضعیت استخدامی آنها تکمیل شده، مصمم تر از قبل و با تلاش بیشتر به انجام تکالیف و وظایف خود در شرکت آب و فاضلاب بپردازند.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان قم نیز در این نشست به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در روند تبدیل وضعیت ایثارگران پرداخت و تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم با جدیت اجرای دقیق مفاد بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را پیگیری نموده است.

علی عباس محققیان خاطرنشان کرد: از زمان ابلاغ قانون تبدیل وضعیت، پرونده های ایثارگران شاغل در بخش های مختلف شرکت آبفای قم مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات خوبی در این زمینه به انجام رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه