English

تجهیز بیمارستان کامکار- عرب نیا قم به دستگاه رادیولوژی پرتابل دیجیتال

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه، دستگاه رادیولوژی پرتابل دیجیتال وارد مرکز آموزشی درمانی کامکار_ عرب نیا شده و به زودی در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

تجهیز بیمارستان کامکار- عرب نیا قم به دستگاه رادیولوژی پرتابل دیجیتال

به گزارش خبرگزاری موج قم، اعظم امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگویی از گام بلند اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه در تجهیز مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی قم به سیستم‌های روزآمد خبر داد و گفت: در این راستا، به همت اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دستگاه رادیولوژی پرتابل دیجیتال وارد مرکز آموزشی درمانی کامکار_ عرب نیا شد.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این دستگاه که با پیگیری‌های اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان با ارز دولتی از طریق هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران و با همت خیرین محترم استان در راستای تأمین منابع مالی آن تهیه‌شده است، دومین دستگاه رادیولوژی پرتابل دیجیتال دانشگاه علوم پزشکی قم است.

وی عنوان کرد: این دستگاه که از بهترین دستگاه‌های رادیولوژی موبایل تولیدشده در جهان است؛ با داشتن بالاترین توان ژنراتور و نرم‌افزاری پیشرفته، بالاترین کیفیت تصویر رادیولوژی را در کمترین زمان نسبت به سایر محصولات مشابه جهت تشخیص ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه