English

در حضور استاندار قم انجام شد؛

تقدیر از کارشناس دفتر رسیدگی به شکایت شرکت توزیع نیروی برق استان قم

در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه استان از کارشناس دفتر رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان قم در حضور دکتر آقامیری استاندار قم تقدیر بعمل آمد.

تقدیر از کارشناس دفتر رسیدگی به شکایت شرکت توزیع نیروی برق استان قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، طی مراسمی که به مناسبت تقدیر از کارمندان نمونه استان در سالن کرامت استانداری و در حضور سید محمد آقامیری استاندار قم، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و احمد امیرآبادی فراهانی برگزار شد، سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اهدای لوحی از مرتضی شکاری کارشناس دفتر رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان قم تقدیر کرد.

در متن این لوح سپاس آمده است:

جناب آقای مرتضی شکاری

کارشناس محترم دفتر رسیدگی به شکایات (شرکت توزیع نیروی برق قم)

سلام علیکم

هفته دولت و روز کارمند مزین به نام و یاد نیک دو خادم ماندگار عرصه خدمت 《شهیدان رجایی و باهنر》، فرصت و مجال مناسبی برای قدرشناسی و تکریم از کسانی است که ثمره خدمات صادقانه آن با نوید بخش عمران و آبادانی کشور، تقویت اعتماد عمومی و اعتلای سرمایه های اجتماعی است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، انتخاب جنابعالی به عنوان کارمند نمونه شرکت توزیع نیروی برق قم را تبریک گفته و با تقدیر و تشکر از زحمات شما و انتظار استمرار رویه مطلوب فعلی، امیدوارم با استعانت از ایزد منان، در مسیر تابناک خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت انقلابی و مردمی، موفق و موید باشید.

 سید مهدی قریشی

 معاون استاندار قم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه