English

جذب اساتید نخبه ارزشی و انقلابی را با جدیت دنبال می‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه، بر دستور کار قرار دادن جذب اساتید نخبه ارزشی و انقلابی تأکید کرد و گفت: انجام این مهم در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت دانشگاه انجام می‌شود.

جذب اساتید نخبه ارزشی و انقلابی را با جدیت دنبال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی مصری در جلسه هیئت‌رئیسه که با حضور معاونین وی و اعضاء در سالن شهید مطهری(ره) برگزار شد، با اشاره به لزوم بهره‌گیری از توان علمی و ظرفیت‌های هر چه بیشتر نخبگان در راستای تقویت خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و علمی گفت: این دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت جذب اساتید نخبه، ارزشی و انقلابی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اجرای تکالیف وزارتی در حوزه‌های ابلاغی جوانی جمعیت، طرح سلامت خانواده، بهینه‌سازی تشخیص و درمان سرطان را یادآور شد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها و اولویت‌ها باید بر مدار برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌ها و تعامل بین دستگاهی برنامه‌ریزی کرد.

وی در این جلسه همچنین با تبیین شاخصه‌های ارائه‌شده در اجلاس روسای دانشگاه‌ها، بر لزوم اجرای این سیاست‌ها متناسب با فرهنگ بومی و ظرفیت‌های انسانی تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه