English

صبح امروز برگزار شد؛

مراسم استقبال از کاروان نمادین حضرت معصومه (س) در حرم مطهر قم

مراسم استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم صبح امروز با حضور پرشور مردم و خادمان این آستان مقدس از میدان معصومیه قم به سمت حرم مطهر برگزار شد.

مراسم استقبال از کاروان نمادین حضرت معصومه (س) در حرم مطهر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مراسم استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم صبح امروز با حضور پرشور مردم و خادمان این آستان مقدس از میدان معصومیه قم به سمت حرم مطهر برگزار شد.

 کاروان نمادین در طول مسیر با گل‌باران و توزیع شیرینی و شربت مورد استقبال مردم و کسبه قرار گرفت و شوروشعف ویژه‌ای به شهر مقدس قم داد.

همچنین مردم با دردست‌داشتن پرچم‌های رنگی مزین به نام اهل‌بیت (ع) و پرچم‌های مقاومت و فلسطین شادی خود را از سالروز ورود حضرت معصومه به قم و پیروزی مقاومت فلسطین در برابر دشمنان اسلام نشان دادند.

 لازم به ذکر است مراسم پایانی استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت معصومه به قم با خیرمقدم و تبریک آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مداحی سید مهدی میرداماد در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

گفتنی است ایام معصومیه از ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم آغاز و تا ۱۰ ربیع‌الثانی سالروز رحلت شهادت‌گونه ادامه دارد و برای بزرگداشت ایام حضور و سکونت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها در قم ۷۴ ویژه‌برنامه فرهنگی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه