English

تولیت مسجد مقدس جمکران:

نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران با امام زمان(عج) تجدید پیمان کردند

همزمان با نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج)،‌ شماری از واحدهای منتخب نیروهای مسلح با حضور در مسجد مقدس جمکران بار دیگر با امام عصر(عج)‌ عهد سربازی بستند و تجدید پیمان کردند.

نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران با امام زمان(عج) تجدید پیمان کردند

به گزارش خبرگزاری موج قم، همزمان با نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج)،‌ شماری از واحدهای منتخب نیروهای مسلح به همراه خدام اعتاب مقدس و بقاع متبرک و نیروهای امدادی و خدماتی روز دوشنبه با حضور در مسجد مقدس جمکران، میعادگاه منتظران، بار دیگر با امام عصر(عج)‌ عهد سربازی بستند و تجدید پیمان کردند.

تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین گفت: برگزاری چنین مراسم بیعتی در طول تاریخ شیعه سابقه ندارد و ما از نیروهای مسلح کشور به خاطر حضور در مسجد مقدس جمکران و ترتیب دادن این آیین باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان افزود: در این دنیایی که جهان کفر تمام تلاش خود را برای از بین بردن جلوه‌های حق به کار برده‌است،‌ برگزاری آیینی تحت عنوان بیعت با امام زمان(عج) با این همه شکوه، کاری ارزشمند و شایان تقدیر است؛ از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق بیعت مستحکم و پایدار با امام زمان(عج) را به ما عنایت فرمایید.

گفتنی است در این آیین نیروهای مسلح حاضر در مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت جمعی عهدنامه بیعت با امام زمان (عج) را قرائت و با ایشان تجدید پیمان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه