English

خدمات‌رسانی روزانه به ۴۰۰۰ مسافر در روزهای پایانی شهریورماه در پایانه‌های مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از خدمات‌رسانی روزانه به 4000 مسافر در روزهای پایانی شهریورماه و پیک مسافرت‌ها در پایانه‌های مسافربری قم خبر داد.

خدمات‌رسانی روزانه به 4000 مسافر در روزهای پایانی شهریورماه در پایانه‌های مسافربری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حسن طلایی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم از نحوه خدمات‌رسانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه این سازمان با توجه به حضور چشمگیر مسافرین، نیازمند توجه خاص مسئولین استان و مدیریت شهری است، ابراز کرد: با حمایت از این مجموعه، قطعاً خدمات مطلوبی به مسافرین شهر کریمه اهل‌بیت(س) ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نیز در این بازدید با تشریح فعالیت و اقدامات این سازمان اظهار داشت: در روزهای پایانی، پیک مسافرتی در تابستان روزانه حدود چهار هزار نفر مسافر جهت انجام سفر به پایانه‌های این سازمان مراجعه می‌کردند و از خدمات این سازمان بهره‌مند شدند.

زین‌العابدین قراچورلوی ادامه داد: با توجه به حضور مسافرین، حداقل ۲ ساعت قبل از سفر به پایانه‌ها، برنامه‌هایی جهت ایجاد محل استراحت، رستوران و ایجاد محل بازی جهت کودکان جهت مسافرین صورت پذیرفت و ایستگاه فرهنگی این سازمان همه‌روزه برنامه‌های متنوع فرهنگی را در مسجد و سالن کوثر پایانه مرکزی برگزار کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه