English

رئیس پلیس راهور قم خبرداد؛

تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

رئیس پلیس راهور قم از اعلام محدودیت و تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سطح این استان خبر داد.

تمهیدات ترافیکی مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ غلامرضا صدفی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی و برپایی موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم مسیر حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران، کلیه معابر منتهی به این مسیر مسدود و مسیر برگشت بلوارپیامبراعظم از جمکران به سمت حرم مطهر در اختیارناوگان حمل و نقل عمومی قرارمی‌گیرد. 

وی افزود: با توجه به وضعیت ترافیک معابر، احتمال گسترش محدودیت ترافیکی به حلقه دوم به شرح زیر متصور می‌باشد.

وی حلقه دوم محدودیت‌ها را شامل بلوار سمیه از میدان رسالت به سمت بلوار پیامبر اعظم، بلوار عماریاسر ورودی تونل غدیر از سمت بازار سلام به سمت بلوار پیامبر اعظم و تقاطع ناشران به سمت بلوار پیامبر اعظم عنوان کرد.

رئیس پلیس راهور اضافه کرد: در مسجد مقدس جمکران نیز با توجه به حجم ترددها محدوده درب ۲ و درصورت نیاز، رینگ اول (بلوار حضرت نرجس خاتون) مسدود می‌شود.

وی اظهار داشت: لذا از شهروندان عزیز درخواست می‌شود حتی‌المکان از وسیله نقلیه شخصی در مسیرهای منتهی به بلوارپیامبراعظم تردد نداشته و از معابر حاشیه‌ای جهت ترددبا وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

با توجه به احتمال ادامه مراسم بعد از غروب خورشید در صورتی که قصد شرکت در مراسم پیاده‌روی را دارند از لباس‌های رنگ روشن استفاده کرده و در هنگام عبور عرضی از بلوار پیامبراعظم حتما بااحتیاط و توجه به جهت و حرکت وسایل نقلیه به خصوص موتورسیکلت‌سواران عبور و تردد کنند.

در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان با مجموعه پلیس راهور استان در مناسبت‌ها و مراسم گذشته، در صورت اجرای هرگونه محدودیت وطرح ترافیکی، همکاری لازم را جهت روان‌ترشدن تردد و جریان ترافیک در معابر با خادمان خود در مجموعه پلیس راهور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه