English

محدودیت‌های کرونایی تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست

رئیس پلیس راهور استان قم از اعلام جزئیات محدودیت های تردد وسایل نقلیه برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و تاکید کرد: محدودیت های کرونایی درخصوص تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

محدودیت‌های کرونایی تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ غلامرضا صدفی با اعلام این خبر اظهار داشت: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز می باشند.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: از مردم قدرشناس استان می خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان، از ترددهای غیرضروری پرهیز و برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنند.

وی افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرها از ساعت 9 شب تا 3 صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی های گرامی در این ساعات در سطح شهرها تردد نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت ها، جریمه پیش بینی شده برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان در خاتمه یادآور شد: با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند با جدیت برخورد خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه