English

موکب دانشگاهیان استان قم در کربلای معلی برپاست

طی یک حرکت خودجوش در دانشگاه صنعتی قم، دانشگاهیان این دانشگاه از سال ۱۳۹۷ تاکنون توفیق برپایی موکب در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و کربلای معلی را داشتند.

موکب دانشگاهیان استان قم در کربلای معلی برپاست

به گزارش خبرگزاری موج قم، از این رو امسال سایر دانشگاهیان استان قم نیز با دانشگاه صنعتی قم همکاری نموده و موکب المعصومه الکریمه را در شهر مقدس کربلا، شارع شهدا، طریق الحر، حسینیه سید الاسعار در دو طبقه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع برپا کردند. کلیه امور مربوط به آماده سازی، نظافت، آشپزی، تاسیسات و ... توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان انجام می‌شود. اسکان، امکانات رفاهی مختلف صلواتی چون پذیرایی وعده غذای اصلی، خدمات میان وعده در تمام ساعات شبانه روز، برگزاری مراسمات مذهبی، معنوی  و قرائت نماز جماعت،  از جمله خدمات این موکب به زوار اباعبدالله(ع) است.

از شروع برگزاری این موکب بسیاری از مقامات کشوری و استانی ضمن حضور در این موکب از تلاش های انجام گرفته توسط خادمان داوطلب این موکب قدردانی کردند.

در این بین حجت الاسلام والمسلمین دکتر قربانی مبین رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی قم با حجت الاسلام والمسلمین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلای معلی دیدارو گفت و گو کرد. این دیدار با هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه و متمایز در موکب المعصومه الکریمه دانشگاهیان استان قم انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه