English

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم خبرداد؛

اعزام ۸۵ درصد زائران اربعین قم به مرز مهران

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: از مجموع ۱۸ هزار و ۸۸۰ زائر که از آغاز طرح سفرهای اربعین حسینی (ع) تا چهارم شهریورماه، از قم عازم کشور عراق شده‌اند، ۱۶ هزار و ۱۰۰ نفر، معادل ۸۵ درصد زائران، مرز مهران را جهت خروج از کشور انتخاب کرده اند.

اعزام ۸۵ درصد زائران اربعین قم به مرز مهران

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد پورتیموری، افزود: از آغاز طرح سفرهای اربعین حسینی (۲۷ مردادماه) تا ۴ شهریورماه، افزون بر ۱۸ هزار و ۸۸۰ نفر زائر توسط ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر، از قم راهی مهران، خسروی، شلمچه، چزابه، کربلا و نجف شده‌اند.

وی در خصوص تعداد زوار اعزامی از قم به دیگر مقاصد مرزی با کشور عراق اظهار کرد: افزون بر ۲ هزار و ۴۱۸ نفر به چزابه، هزار و ۳۸۰ نفر به شلمچه و ۵۲۸ نفر به خسروی، اعزام شده‌اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: همچنین طی بازه زمانی ۲۷ مرداد لغایت ۴ شهریورماه افزون بر هزار و ۴۲۵ نفر زائر از قم، به‌صورت مستقیم، توسط ناوگان عراقی (اتوبوس و استیشن جی ام سی) به دو شهر نجف و کربلا اعزام شده‌اند.

پورتیموری گفت: به‌منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه فروش بلیت و دیگر تخلفات محتمله، عرضه بلیت ناوگان عمومی مسافر، تنها در پایانه مسافری مرکزی شهرستان قم صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: باتوجه‌به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و تجارب حاصله از سنوات گذشته، جهت ارائه خدمات مطلوب سفر به زائران اربعین، عرضه بلیت در دفاتر بین‌شهری و درگاه‌های اینترنتی ممنوع و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه استان آمادگی اعزام روزانه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای چهارگانه با کشور عراق را دارد، گفت: از زائران گرامی و دیگر کاربران محترم درخواست می‌شود جهت جلوگیری از ازدحام و معطلی، پیش از مراجعه به پایانه مرکزی قم، با وبگاه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس و از آخرین وضعیت این پایانه اطلاع حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه