English

استاندار قم:

تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است

استاندار قم با تاکید بر اهمیت رشد تولید در بهبود وضع شاخص های اقتصادی، گفت: حمایت از تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است.

تولید و اشتغال ۲ رویکرد محوری در مجموعه مدیریت استان قم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، با بیان اینکه ایجاد اشتغال یک ضرورت مهم است، عنوان کرد: بر همین اساس توجه به تولید در بخش صنعت، خدمات و عرصه فرهنگ مورد حمایت مجموعه مدیریت استان است.

استاندار قم ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی باید به دور از کارهای شعاری و بصورت عملی تحقق یابد و تامین زیرساخت های اولیه تولید، قدم نخست آن است.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت تسریع در پرداخت تسهیلات رونق تولید و حل مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، گفت: بانک ها در رشد تولید و افزایش اشتغال نقش مهمی را ایفا می کنند.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به برنامه استان در تامین سوخت ژنراتورها جهت تامین برق، اظهار داشت: واحدهای بزرگ صنعتی برای جلوگیری از توقف تولید، بدنبال تولید برق باشند، برخی از واحدهای بزرگ صنعتی قم گام های خوبی در تامین برق مورد نیاز خود برداشته اند.

وی با اشاره به نحوه تامین سوخت ژنراتورها در فصل تابستان، عنوان کرد: تحویل سوخت ژنراتورها باید بر اساس ظرفیت سنجی و توان واقعی واحدهای تولیدی اختصاص یابد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی و صنعتی، یادآور شد: یکی دیگر از مواردی که اصلاح الگوی مصرف در آن اجتناب ناپذیر است، برق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه