English

پوشش حمل‌ونقلی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با عید قربان و روز عرفه

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از پوشش حمل‌ونقلی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با عید قربان و روز عرفه در نقاط مختلف شهر مقدس قم خبر داد.

پوشش حمل‌ونقلی کامل ناوگان تاکسیرانی هم‌زمان با عید قربان و روز عرفه

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی با اعلام برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سازمان تاکسی‌رانی جهت خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان مراسم روز عرفه و نماز روز عید سعید قربان در نقاط مختلف شهر اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائرین به‌ویژه در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران تعداد 500 دستگاه تاکسی  جهت سرویس‌دهی و جابجایی مسافرین در نظر گرفته‌شده است .

وی آمادگی پایانه‌های هسته مرکزی شهر شامل چهارراه بازار، میدان شهید مطهری، چهارراه شهدا، عمار یاسر و بلوار بهار را یادآور شد و افزود: این پایانه‌ها با ظرفیت کامل و پوشش تاکسی‌های خطوط برای انتقال مسافرین و شهروندان پس از اتمام مراسم دعای عرفه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان خواهد بود .
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با درخواست از شهروندان جهت عدم استفاده از خودروهای شخصی گفت: سعی شده تا پوشش حداکثری ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای عید سعید قربان و مراسم دعای عرفه انجام گیرد.
طالبی همچنین از پیشبینی یک‌صد دستگاه تاکسی و خودروی ون جهت سرویس‌دهی و جابجایی شهروندان و زائرین مسجد مقدس جمکران خبر داد و اضافه کرد: این سرویس‌دهی از مقابل درب شماره 2  انجام می‌پذیرد .
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از اخذ کرایه اضافی، امتناع از حمل مسافر و عدم سرویس‌دهی با شماره تلفن 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت  سازمان) و سامانه 137 شهرداری قم  تماس گرفته و تخلفات را گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه