English

بهاییت یک گروه سیاسی و در بعضی موارد جاسوسی است

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: تاریخ بهاییت نشان می‌دهد که به هیچ وجه، نه اقلیت مذهبی هستند؛ نه نحله‌اند بلکه رسما یک گروه سیاسی و هرجا بتوانند به دنبال جاسوسی هستند.

بهاییت یک گروه سیاسی و در بعضی موارد جاسوسی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم در واکنش به برخی اظهارات در مورد بهاییت افزود: بهاییت به دست دولت انگلیس پیدا شد و بعدا در دامن آمریکا پرورش یافت و امروز آمریکایی ها از آنها دفاع می کنند.

وی با بیان این که یکی از آقایان محترم که اظهار داشتند «باید بهاییان مثل سایر مذاهب برای ما همچون یک اقلیت مذهبی باشند و ما مزاحمتی برای آنان نداشته باشیم» گفت: ولی تاریخ بهاییت نشان می‌دهد که به هیچ وجه، نه اقلیت مذهبی هستند؛ نه نحله‌اند بلکه رسماً یک گروه سیاسی و هرجا بتوانند به دنبال جاسوسی هستند. بهاییت یک بازی سیاسی است مثل دیگر بازی‌های سیاسی.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: بهاییان دنبال رسمیت‌یافتن به عنوان اقلیت مذهبی در قانون اساسی بودند.

این مرجع تقلید بیان داشتند: توصیه می‌کنم یک دوره تاریخچه پیدایش بهاییت را ببینند و با احتیاط عمل کنند تا خدایی نکرده بر خلاف مصالح اسلامی ابراز نظر نکنند و بهاییان نیز نتوانند سوء استفاده کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: اگر اینها یک مذهب بودند مثل بقیه مذاهب، علما خرید و فروش با آنها را حرام اعلام نمی‌کردند. چون بزرگان می‌فهمند معامله با اینها تقویت آن بازی سیاسی است که انگلیس به وجود آورده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه