English

تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان قم امضا شد

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اداره کل ورزش و جوانان استان قم تفاهم‌نامه‌ای را درزمینهٔ همکاری، هم‌اندیشی و مشارکت در برگزاری برنامه‌های ورزشی امضا کرد.

تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی شهرداری با اداره کل ورزش و جوانان قم امضا شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، در دومین نشست هم‌اندیشی برنامه‌ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هیئت‌های ورزشی استان قم در نمازخانه اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای شهرستان کهک، تفاهم‌نامه‌ای بین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در رابطه با همکاری و مشارکت در امور گوناگون ورزشی امضا شد.

یکی از موارد این تفاهمنامه درزمینهٔ برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی «افتخار شهر» است که توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار خواهد شد. 

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال جاری برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این المپیاد ورزشی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان توسط تمامی هیئت‌های ورزشی فعال استان قم (حدود 50 هیئت) است که نفرات برتر این رقابت‌ها به‌عنوان نماینده استان قم در این رده‌های سنی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

آیین افتتاحیه این رویداد مهم ورزشی استان قم، تابستان امسال در ورزشگاه یادگار امام(ره) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه