English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم:

عبور از پیک مصرف برق نیاز به اقداماتی جهاد گونه دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق در کشور امیدواریم با اقداماتی جهاد گونه با کمترین مشکل از پیک‌بار عبور کنیم.

عبور از پیک مصرف برق نیاز به اقداماتی جهاد گونه دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، یوسف صادقی در نشست مسئولان امور ایثارگران شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور که به میزبانی قم برگزار شد، حضور ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را که با روحیه گذشت و فداکاری خود اجازه تعدی دشمن به کشور را ندادند در مجموعه‌های خدماتی مایه دلگرمی و خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم دانست.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت‌های خدماتی از جمله شرکت‌های توزیع نیروی برق باید با روحیه گذشت و فداکاری در جهت رضایت مردم شریف کشور تلاش کنند، یادآور شد: امیدواریم با همان روحیه و با تلاشی مضاعف و اقداماتی جهاد گونه با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق با کمترین مشکل از پیک‌بار تابستان عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با اشاره به تدابیر وزارت نیرو و مدیران ارشد توانیر برای مدیریت بار در ایام پیک گفت: تلاش می‌کنیم به بهترین نحو ممکن در خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت انجام وظیفه کنیم.

وی خدمت در شهر کریمه اهل‌بیت را افتخاری بزرگ دانست و اظهار داشت: باید با تأسی به روحیه ایثارگران بتوانیم خدمات مناسبی به صنعت برق و مردم شریف استان قم داشته باشیم.

مهندس صادقی در بخش دیگری از سخنان خود از تبدیل وضعیت 150 نفر از ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد و گفت: در این زمینه تلاش کردیم دستورالعمل‌های ابلاغی را به بهترین نحو اجرایی کنیم.

مهندس دهنوی معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق قم گزارشی از آخرین وضعیت تأسیسات و زیرساخت‌های این شرکت ارائه کرد و یادآور شد: شرکت توزیع نیروی برق استان برنامه‌ریزی کاملی با توجه به ابلاغیه‌های وزارت نیرو و توانیر برای عبور از پیک‌بار تابستان انجام داده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران نیز در ادامه این نشست از تلاش‌ها و خدمات مشاوران امور ایثارگران شرکت‌های توزیع نیروی برق در یک سال گذشته قدردانی کرد و گفت: در یکی دو سال گذشته کارنامه درخشانی در کل کشور به ویژه وزارت نیرو در بحث تبدیل وضعیت ایثارگران بر جای ماند.

وی با اشاره به تصویب تبدیل وضعیت ایثارگران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی و اجرای این قانون، کار بسیار بزرگ، سخت و سنگینی بود که به درستی و شایستگی در وزارت نیرو پیاده‌سازی شد.

یعقوب مرادی اظهار داشت: ۲۲ هزار ایثارگر در شرکت‌های زیرمجموعه‌های وزارت نیرو ساماندهی و تبدیل وضعیت شدند که از این تعداد 12 هزار نفر از زیرمجموعه‌های توانیر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت نیرو سال بسیار سختی را در پیش رو دارد، ابراز داشت: باید با انرژی مضاعف به کمک دولت انقلابی و ارزشی بشتابیم تا خدمات آب و برق به صورت مستمر و شبانه‌روزی به مردم ارائه شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه امسال در برخی از استان‌ها از جمله قم با تنش آبی مواجه هستیم، تصریح کرد: در حوزه برق نیز نیازها با ظرفیت‌ها همخوانی ندارد بنابراین باید با مدیریت صحیح تولید و توزیع تلاش کنیم تا از پیک تابستان به خوبی عبور کنیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در فصل تابستان به ویژه ایام اربعین حسینی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا حرکت عظیم و سنگین اربعین را به خوبی مدیریت و همراهی کنیم تا زائرانی که قصد سفر به کشور عراق را دارند با مشکل مواجه نشوند.

نماینده هسته گزینش شرکت توانیر خدمت به مردم خصوصاً به جامعه ایثارگری را به عنوان یک ارزش قابل توجه دانست و گفت: مقام معظم رهبری نیز بارها خانواده‌های معظم ایثارگران و شهدا را به عنوان ولی‌نعمت مسئولان دانسته‌اند.

حجت‌الاسلام امیری خدمت به مردم را عبادت توصیف کرد و یادآور شد: باید خدمت به مردم را در سرلوحه کار خویش قرار دهیم و تلاش کنیم همواره گره از کار مردم باز کنیم.

در ادامه این نشست از خدمات آقای وهابی مشاور سابق مدیرعامل شرکت توانیر در امور ایثارگران به جامعه ایثارگری وزارت نیرو و توانیر که به تازگی به درجه بازنشستگی نائل شده با اهدا لوح و هدیه قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه