English

پایش مستمر خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان در بوستان غدیر

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم گفت: خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان در بوستان غدیر به طور مستمر پایش می‌شود.

پایش مستمر خدمات‌رسانی به مسافران و همشهریان در بوستان غدیر

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدحسین علی اکبری با اشاره به اقدامات انجام شده جهت استقبال و میزبانی از زائران و مسافران ورودی به قم، گفت: بوستان های منطقه هشت شهری قم به خصوص بوستان غدیر بعنوان کمپینگ و محل استراحت و اسکان مسافران و شهروندان با تکمیل زیرساخت ها و تامین فضاهای مورد نیاز، آماده استقبال از عموم شهروندان و مسافران است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: به همین منظور و با هدف استقبال و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و زائران از چند روز گذشته نسبت به آماده سازی سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و فضاهای استراحتگاهی بوستان اقدام شده است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب شهروندان و زائران از بوستانهای منطقه هشت شهرداری قم، یادآور شد: برای زیباسازی و ایجاد فضای بانشاط تر شهری از روزهای گذشته نسبت به گل کاری و کاشت باغچه های گل در سطح بوستانهای منطقه اقدامات عملی صورت گرفته است.

علی اکبری پایش مستمر روند خدمت رسانی به شهروندان و زائران را مورد توجه قرار داد و گفت: عوامل بازرسی و نظارتی در سطح بوستان های منطقه به خصوص بوستان غدیر در حال خدمت رسانی و رفع هر گونه ایراد و نقص احتمالی هستند.

وی در پایان یادآور شد: با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب شاهد حضور حداکثری مسافران و شهروندان در بوستان غدیر و استفاده از شهربازی و مجموعه استخر این بوستان شاخص شهری می باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه