English

نماینده مردم قم در حاشیه آئین آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان ـ وِرجان قم:

پرونده سپاه بسیار درخشان است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده سپاه بسیار درخشان است و امیدواریم سپاه در مسیر اجرای این پروژه نیز با سرعت و کیفیت عمل کند.

پرونده سپاه بسیار درخشان است

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح تعریض و چهار خطه کردن محور پردیسان ـ وِرجان قم، با بیان اینکه محور پردیسان ـ ورجان مسیر پرحادثه‌ای است، افزود: به ویژه با گسترش شهر قم به سمت جنوب غربی و وجود منطقه پردیسان با جمعیت بسیار بالا و وجود منطقه گردشگری در کهک قم ، باعث پر تردد شدن این مسیر شده‌است.

وی تاکید کرد: الحمدالله با حضور استاندار انقلابی و ارزشی جدید استان قم و روحیه جهادی در مدیران، با پیگیری های جدی؛ و از طرفی لطف دولت انقلابی و مردمی و گنجاندن این طرح در مصوبات سفر رییس جمهوری، باعث شد که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این مسیر باشیم.

وی با اشاره به پرونده درخشان سپاه افزود: آنچه که دلگرمی را بیشتر می کند این است که علاوه بر حاکمیت روحیه انقلابی و جهادی در مدیران استان، الحمدالله این طرح را سپاه عهده دار شده است و ترکیب این دو موضوع در دولت انقلابی، ان شاءالله آن تلخی های گذشته را تبدیل به شیرینی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، بر انجام کیفیت انجام کار در کنار سرعت در انجام امور تاکید و بیان کرد: ان شاءالله  مردم کیفیت ماندگار را در این طرح خواهند دید.  

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و با بیان اینکه پس از وجود مبارک امام رضا(ع)، بزرگ ترین برکت در این مملکت در قم هست و ما به این نعمت مفتخر هستیم، گفت: جا دارد که محور همه فعالیت هایمان برای تبرک و موفقیت، تمسک به وجود مبارک بانوی کرامت(س) باشد.       

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه