English

آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۰ واحد جهش تولید مسکن در قم

طی آیینی با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، کلنگ احداث طرح ۶۰ واحدی جهش تولید مسکن روز چهارشنبه در شهر قنوات این استان به زمین زده شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث ۶۰ واحد جهش تولید مسکن در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در حاشیه این آیین افزود: در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت، مسئولیت طرح‌های ملی مسکن بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شده است.

داریوش بلدی ادامه داد: زمین این طرح‌ها توسط اداره‌کل راه و شهرسازی تامین و در اختیار بنیاد مسکن قرار داده می‌شود و با هماهنگی و مشارکت مردم این طرح‌ها را شروع می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح ۶۰ واحدی جهش مسکن در شهر قنوات بیان داشت: واحدهایی که برای این طرح تدارک دیده شده، مطابق وضعیت خاص مردم است که ۲ طبقه روی پیلوت و همکف می‌باشد، متوسط زیر بنای هر واحد نیز حدود ۹۰ متر مربع است.

بلدی با بیان اینکه برای هر بلوک پنج واحد پیش‌بینی شده است خاطرنشان کرد: برای این طرح تسهیلات بانکی تا سقف سه میلیارد ریال با سود ۱۸ درصد در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از اعتبارهای این طرح را آورده متقاضیان تشکیل می‌دهد گفت: در صورتی که آورده خود را در موعد مناسب بیاورند، طرح در ۱۸ ماه قابل تکمیل و بهره‌برداری خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن قم در پاسخ به سوالی مبنی بر هزینه‌ایی که از طرف هر متقاضی باید پرداخت شود خاطرنشان کرد: مبلغی که برای این طرح در نظر گرفته شده با توجه به اینکه الان ثبات قیمت نیست، به صورت قیمت تمام شده است که در هر مترمربع حدود ۷۰ میلیون ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه