English

اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل بوستان ولایت قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در بوستان ولایت و در فاز نخست آن در چهار سال گذشته تقریباً 12 میلیارد تومان هزینه شده و امسال نیز بودجه ویژه به آن اختصاص داده‌شده و مطالعات کاملی برای تکمیل بوستان انجام‌شده که شامل پیست دوچرخه‌سواری، پیست شترسواری و موضوعات گردشگری است.

اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل بوستان ولایت قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری از اجرای عملیات عمرانی بوستان ولایت در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: مباحث عمرانی بوستان ولایت مانند جدول‌گذاری، زیرسازی و اسفالت بوستان در سال ۱۴۰۰ تقریباً تکمیل‌شده و نیاز به روشنایی و برق‌رسانی دارد که هزینه آن بسیار بالا بوده و جزو وظایف سازمان پارک‌ها و فضای سبز و شهرداری مرکز است.

وی وسعت بوستان ولایت را ۲۳۰ هکتار اعلام کرد و گفت: در بوستان ولایت و در فاز نخست آن در چهار سال گذشته تقریباً ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و امسال نیز بودجه ویژه به آن اختصاص داده‌شده و مطالعات کاملی برای تکمیل بوستان انجام‌شده که شامل پیست دوچرخه‌سواری، پیست شترسواری و موضوعات گردشگری است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم شرایط بلوار شهید سلیمانی را از سال ۹۹ تشریح کرد و گفت: در سال ۹۹ در بلوار شهید سلیمانی سه ورودی و خروجی داشتیم که ساماندهی آن در همان سال با تأکید شهردار در دستور کار قرار گرفت و رمپ امیرکبیر به سمت بلوار کاشان در دو مسیر رفت‌وبرگشت زهکشی، جدول‌گذاری و آسفالت شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ نیز قرینه رمپ امیرکبیر به سمت رودخانه و خود بلوار شهید سلیمانی تا پل امام علی(ع) بااعتباری بالغ‌بر ۱۴ میلیارد تومان تکمیل‌شده و به بهره‌برداری رسید و امسال نیز خروجی به سمت ۷۲ تن (از سمت بادیان به سمت ۷۲ تن) به‌صورت رمپ در دستور کار قرارگرفته و اجرایی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه